MPLAB - prace s EEPROM

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Leden 6 09:53:41 CET 2022

Diky za ujasneni si mych predstav a toho, ze v tom nemam v podstate
hledat nic hlubsiho...takhle mi to asi staci...

Tohle je pro me fakt zvlastni situace...skoro 30 let nedelam nic jineho
nez, ze se motam kolem programovani - je to jak kdyz se clovek
prestehuje nekam do Japonska a jde si neco koupit do kramu - presne vi
co chce a jak ta vec ma vypadat, ale neumi si o to rict.

Silne mi to pripomina veselou prihodu, kdyz jsme na jedne motodovolene v
Polsku shaneli ve vesnickem kolonialu tuhej lih. :-)

RV