Re: Napište s diakritikou, jak se říká dni na začátku dubna, kdy si lidé provádějí vylomeniny ok

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Leden 6 09:15:44 CET 2022

Zdravím,

a kdo by si myslel že k nám do ulice Strašnická dojede tak, že vystoupí na
stanici metra Strašnická, tak bude taky úplně jinde....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com