[OT] Zapojeni RJ45 Ethernet

Čtvrtek Leden 6 08:41:07 CET 2022

Mně to naopak symetrické připadá, jinak historicky, pro ethernet se
používaly jen dva páry ze čtyř, do té samé zásuvky se dal připojit RJ11,
tzn. telefon, na pinech 4-5, které jsou přesně uprostřed, tak mohla být
telefonní linka, jen to v racku přepojit nějakým patchcordem.

Pak se ještě propojovaly faxy s telefonem nějak takhle:

http://telefon.unas.cz/jts/l1.htm

Takže logicky piny 4-5 jeden pár, 3-6 další pár...

Pavel Kadečka.

čt 6. 1. 2022 v 8:19 odesílatel Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>