Re: Polovodičový laser s FAC optikou

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 5 20:21:57 CET 2022

Je to naopak.
Normální je bez FAC. Ty nejlepší (a nejdražší) mají FAC.
Laser s FAC je něco jako laser na steroidech.

Už jsem viděl, že se nabízí nějaké laserové diody s FAC.
Ale myslím, že ve většině reálně prodávaných modulů
ta FAC čočka nebude součástí laserové diody, ale je to
jako samostatný optický stupeň.

Za FAC je samozřejmě ještě běžná ostřící optika.

Mimochodem jsem si dal za úkol najít a koupit samostatnou
FAC čočku pro LD o průměru 9mm a 5.6mm.
Zatím jsem nic snadno sehnatelného za normální peníze nenašel.

PL