RX98-4 datasheet

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Středa Leden 5 18:30:55 CET 2022

Jen pro zajimavost, nahrazeno modulem RFM210LCF-433D-A z TME za 30kc a problem vyresen.
Dokonce sedel I pinout a roztec.

Pavel

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Urbancík
Sent: pondělí 3. ledna 2022 21:27
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: RX98-4 datasheet

Obrázek modulu v příloze.
Ale podle všeho je mrtvý přijímač.
Při 2A se hřeje jen ten IC.

From: Hw-list <mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: pondělí 3. ledna 2022 20:33
To: HW-news <mailto:hw-list na list.hw.cz>

Zkuste  to "proudem" propálit. Jestli je tam šlůs někde na napájecí větvi, tak se to "utaví" když bude pryč IO , tak to poznáte tak, že se sám odletuje, nebou minimálně bude topit.

Mě se takhle podařilo opravit klíčenku od Jablotronu. Baterka 6V - takový malý válešek  .. a hned byla teplá když se tam dala.
Tak 6V / 5A , na destičce se něco na chvíli rozsvítilo, zakouřilo a zhaslo a pak už to normálně fungovalo...   :-)

Bez virů. https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail