[OT:] Zase notebook

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Leden 5 18:01:31 CET 2022

Zdravím,

opět vybírám notebook, kritéria jsou celkem jednoduchá - maximálně přenosný
(do 2kg, max 14"), rozumný výkon v grafice (je to pro dceru, občas
counterstrike, občas něco jiného - ale herní notebook je už přes čáru, to je
prakticky imobilní), a nevím, jak jsou na tom Ryzen 5 s grafikou. Ve výběru
mi zůstaly dva typy, jeden s Intelem a MX450, druhý právě s Ryzenem. Kterému
byste dali přednost a případně proč?

Intel:
https://www.alza.cz/lenovo-ideapad-5-15?dq=6713131
Ryzen:
https://www.alza.cz/lenovo-ideapad-5-15?dq=6747544

Já jsem stará konzerva, takže bych chtěl Intel, ale nevím, jestli je to ta
nejrozumnější možnost (drobné plus je, že ta varianta s MX450 má další 2GB
pro grafiku, ten Ryzen je má pravděpodobně sdílené, jestli se nepletu),
navíc ta s Ryzenem má numerický blok, což nepovažuju (tedy ani dcera) zrovna
za velkou výhru (na NB mi to docela překáží).

Díka za každou radu.

Pavel Kutina