Re: V čem je podvod?

AZE aze na seznam.cz
Středa Leden 5 17:22:58 CET 2022

Čím větší krawina, tím větší sledovanost. Svět se v pr... obrací.
Třeba tady, 4 262 011 zhlédnutí:
https://www.youtube.com/watch?v=Lj5wLMMfEmg&ab_channel=3Technology
aze

From: Dodo Racek
Sent: Wednesday, January 05, 2022 3:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: V čem je podvod?

Hmmm a z 12V 3 faz  alternatora bude 230V jednofaza... ;-)))
Alebo to bol alternator z moderneho elektromobilu s 800V rozvodom?

Nezmyslov sa tam da najst...

Dňa st 5. 1. 2022, 13:31 Lubor Otta <butan na centrum.cz> napísal(a):
Za mně ta úprava není u´úplně zcestné. Po úpravě nepotřebuje cizí buzení, pár set W by to takhle mohlo dát.
Limity jsou v pracovní teplotš, a pak odstředivá síla na ty neodymy.
Lubor