Re: V čem je podvod?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Leden 5 15:46:55 CET 2022

Toho a) je plnej internet. Nejlépe místa jako mimibazar.

Toho b) se také pár dá najít. Velmi úspěšný je "Khabi Lame", nebo jak si to
říká. Na to, že je mu 20 a má vlastní wiki stránku a je druhej
nejsledovanější člověk na internetu dost slušný.

https://en.wikipedia.org/wiki/Khaby_Lame

BTW: škaredější než Khabi Lame určitě nebudeš, ale ty máš tu smůlu v rasové
indispozici.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 5. 1. 2022 12:37:44
Předmět: Re: V čem je podvod?
"Skoro si říkám, jestli by nestálo za to, udělat:

a) kanál, který bude takovéhle kraviny plodit, a k němu následně
b) kanál, který bude takovéhle kraviny vyvracet.

Samozřejmě, výdělečný by byl ten první, ten druhý by byl jen pro klidné
spaní... Ale když za to někdo chce platit (byť tedy shlédnutím reklam), tak

to fakt není můj problém.

Nemá tu někdo čas, chuť, náladu a modelku? Já bych do toho i šel, ale s tou

estetikou jsem na tom bídně :)

Pavel Kutina