MBA2020 (TDA2020) a 68pF kapacita

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Leden 5 09:08:35 CET 2022

Hehe, marketingové informace se šíří rychle.
Instructables mi píšou, že si mám postavit magického brouka s magickým okem :)
https://www.instructables.com/Circuit-Sculpture-Based-on-an-EM34-Tuning-Indicato/

Já bych ho tedy takto nahaté nenechával, ale za prohlídku to stojí.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 31. 12. 2021 23:26:56
Předmět: Re: MBA2020 (TDA2020) a 68pF kapacita

Jako napadlo mě to, asi tak na vteřinu... Jenže bych se s tím musel mazat, mít tam 250V ve zdroji, k oku není úplně easy přístup a nakonec by to bralo navíc 2W jen aby to zeleně svítilo... Jinak zeleně než teď s LEDkou.

A s elektronkama nemám žádné zkušenosti... A nejspíš bych nakonec zjistil, že je vadné.

P.K.