Aliexpress - free return

Libor xlibor na tiscali.cz
Úterý Leden 4 21:55:33 CET 2022

To jsem psal asi já, že poslední dobou řeší ali spory tak, že ikdyž
zaškrtnete že nechcete posílat zboží zpět, tak to v detailech sporu
změní na Ano a chtějí poslat zpět.
Nemáte potom už jinou možnost jak to změnit, můžete max. vyplnit číslo
balíku.

To mi teď banka doporučila taky, žádné transakce neprovádět, ale
existuje nějaká rozumná alternativa?
Libor