PCB na resin tiskarne

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Leden 4 17:37:27 CET 2022

Konzistence asi jako kondenzovane mleko s velkou prilnavosti jako
tejpovaci paska.

Na podkladu drzi dobre. Horsi je to uz s umyvanim, je k tomu specialni
rozpoustedlo. Ale jsem presvedcen ze vycistit to rychle a ciste az na
med bez poskozeni tvrzene vrstvy nebude mit uspokojive vysledky, jinak
by asi ta metoda uz byla pouzita v praxi.

Rozprasovacem nanest nelze, je to sakra huste a lepive.

V 3d systems Vflash jsou uvnitr toneru valecky, ktere film natiraji
presnou vrstvou a jen s jedne strany.

LK