RE: Polovodičový laser s FAC optikou

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Úterý Leden 4 16:36:13 CET 2022

To vypadá dost dobře. M4 a M3 je co?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Tuesday, January 4, 2022 3:33 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Polovodičový laser s FAC optikou

Doufám, že nejsi agent-provokatér.
V téhle konferenci myslím pořád platí to nařízení z 19. století, že se tady nesmí posílat obrázky. Tak riskuju, že když ho pošlu, tak dostanu ban.

Je to foceno proti rozsvícenému LCD monitoru, takže se tam projevují artefakty řádkování z prosvětlení.
V reálu jsou ty řezy jako podle pravítka, úplně hladké.

Je to SMD šablona, kterou jsem pokusně udělal a kterou budu dneska v noci něco osazovat.
Křídový papír z katalogu Amphenol, tloušťka cca 0.115mm.
Řezáno na 2 průchody M4/F2000 a pak M3/F4000.
To řezání na 2x jsem používal kvůli svému starému laseru, který po jednom průvodu občas nechal něco nedopáleného (podobně, ale samozřejmě ne tak hrozně, jak to má ve vláknu pan Sembol).
Tady by to možná stačilo na 1 průchod. Ale chce to víc experimentů.
Podotýkám, že je to bez jakéhokoli postprocessingu. U svého starého laseru jsem občas musel některá okýnka vypíchnout, protože zůstala viset na nějakých vláknech. Tady prostě všechno vypadlo.
Okraje bez opalu.

Většina součástek je 0603. Ten největší čtverec je křídlo tranzistoru DPAK.
Asi tak ve čtvrtině šířky jsou tam vertikálně pod sebou 4 dvojice malých děr. To je pro pouzdra SOD923. A ty už mám fakt problém osadit i pod lupou. Nicméně šablona to zvládá.

PL