MBA2020 (TDA2020) a 68pF kapacita

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Leden 4 10:39:09 CET 2022

Kdyby někdo měl na vyhození nějaký starý Tesla zesilovac (10-20W staci)
idealne s gramo vstupem tak bych ho bral. Vím, že se dá dnes koupit cokoliv
moderního za pakatel, ale jsem na ty staré věci nějak ujetej.

Třeba na stromku máme zarovicky Aladinky co si pamatuji jako kluk, které
jsem zachránil před vyhozenim a slouží dodnes. Pár jsem jich už musel
vyměnit za "stromečky", ale asi by se daly ty rozbité opatrně zorebrat,
dole uriznout a dovnitř vložit nějakou jinou malou zarovicku a zase vše
slepit. Ještě přemýšlím o softstartu, ale aby to nebyla nějaká opicarna.
Možná upravit něco takového a je to rovnou i s vypínačem, ale netuším zda
by to tam vmestnalo.

https://m.alza.cz/emos-zasuvka-s-vypinacem-bila-d5827720.htm

MG