Re: EUV - bylo Elektronika pro domácího lékaře

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Leden 4 00:43:40 CET 2022

Detaily nepoznam, ale ono to musi byt predovsetkym prisne monochromaticke, tie masky su interferencne.

Aj RTG ziarenie, ak ma byt pouzitelne na rozne merania, tak sa negeneruje lampou ale cyklotronom.

wek