RX98-4 datasheet

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Pondělí Leden 3 18:50:20 CET 2022

Tohle jsem taky nasel, rad bych neco lepsiho.

Ale asi nikde neni.

Prosel jsem vsechny kondiky, zadny neni zkratovany, takze asi je fakt mrtvy obvod.

Premyslim na jake frekvenci je, kdyz ma krystal 13.2256 a MF 10.7

Pocitam spravne ze to muze byt 433.919 tzn 433,92?

Co myslite, fungoval by tam jiny AM prijimac?

Pavel