Pouzivate nekdo Marlin na laser

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Leden 3 11:49:48 CET 2022

Diky, ano, resil jsem to ja, od te doby jsem prave jeste ve velkem
experimentoval (a nedosel nikam).
LA (usb, ale imho staci), pripadne osciloskop. Ale nenapada mne jak presne
to merite? To se chytnete na signaly motoru a laseru?
M3/M4 - nedoslo mi, ze je tam rozdil. Ani si nejsem jisty, ze je i na
Marlinu. Zkusim.
Plny vykon jsem zkousel - zadny rozdil.
To 'I' je prave pro vyuziti LASER_POWER_INLINE (podle mne obdoba, mozna i
'lepsi' toho M4 na GRBL). Jak rikam, zkousel jsem i bez nej a zkousel jsem
uplne s vypnutou podporou behem kompilace - zadny rozdil.
Myslim, ze jsou podporovane jen atmega 128 a 256 pameti, nevim to jiste.
Dnes vecer doplnim do hlavicky konfiguraku jak mam nanapovane 'optional'
piny, stejne jsem to chtel udelat a ty 2 soubory Vam poslu. Predem diky.
BR,
Marek