Opet E09 - (Bylo Re: Mycka Bosch - chyba E09 - netopi)

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Neděle Leden 2 21:35:32 CET 2022

Kamarád má od nového roku chybu E09, nanašel by někdo servisní manuál na SMI59M35?
Myslel jsem že mám na podobný model ale po výměně notebooku nemůžu dohledat :-(

Předpokládám že je to těleso, ale rád bych změřil než budeme rozebírat.

Pavel

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: čtvrtek 23. prosince 2021 12:18
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Vyber mycky (Bylo Re: Mycka Bosch - chyba E09 - netopi)

Ty kuchyňský technologie dokážou překvapit:-) Mě jednou myčka přestala fungovat, vždycky se po pár minutách prvního kroku zastavila a blikal error.
Našel jsem, že čerpadlo nečerpá, jen vrčí. Když jsem ho vyndaval, abych našel náhradu, zjistil jsem, že je uvnitř střep, velikost tak 1,5 cm. Bylo to rok, možná víc, po incidentu, kdy se při mytí rozpadla váza. Nedovedu si moc představit, kudy se tam dostal.

PH