krytka na teplotni cidlo

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Neděle Leden 2 20:27:25 CET 2022

Shodou okolností právě teď řeším totožnou úlohu :-) Dopadlo to tak, že místo čínské tepelné jímky jsem použil nerezovou tubičku pro hydrauliku na konci zavařenou a hydraulické přípojné hrdlo se zářezným kroužkem, asi takové: https://www.schwer.com/cs_CZ/hrdlo-p-%C3%ADm%C3%A9/pr/SR-512G/5a37cf1a1029f68df235bc7b Hrdlo jsem provrtal skrz, takže se z něj stala průchodka (ale prodávají se už takovéhle průchodky hotové (dokonce se to jmenuje průchodka pro teplotní čidlo), já jen použil to co jsem měl v šuplíku). Bez nějakého lepení nebo omotávání, tlaková odolnost 500 barů.

Aleš Procháska

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Standa Palas
Sent: Sunday, 2 January, 2022 19:11
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: krytka na teplotni cidlo

Dobrý den

Nevím, jak si představujete to uchycení do potrubí. Navrtat do potrubí dírku a zalepit? To moc dobře nebude fungovat. V potrubí je většinou tlak, který vám možná to čidlo vystřelí a budete mít doma potopu. Ty trubičky na čidla z odkazu p. Zahradníka jsou poměrně tenké a nejsou většinou určeny pro umístění přímo do vody. Pokud máte kovové potrubí, tak čidlo můžete dát jako příložné, pokud je potrubí plastové, tak se čidlo umísťuje do jímky, budete potřebovat t-kus s půlcoulovým závitem a jímku. Jestli potřebujete čidla, tak bych měl něco doma. Můžu Vám dodat i nějaké čidlo které už nepoužiji a vy si ten vnitřek "vydlabete" a dáte si tam co chcete. Většinou to bývá zalité silikonem, nebo lukoprenem a jde to dobře. Jsem ale od Brna a nikam se mi nic posílat nechce.

S.P.