Re: Elektronika pro domácího lékaře

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 2 18:28:55 CET 2022

Ja mam v dilne mozna 10 let uskladnenej tenhle oxygenerator:

http://www.zdravotyka.cz/eshop/oxygeneratory/oxygenerator-invacare-5-kyslikovy-koncentrator-repas-59.html

funguje to docela pekne...kupoval jsem ho od nejakeho manika co to
servisuje a vim, ze jsem si s nim o tom docela dlouho povidal...

Mel jsem to na Pb mikrohorak, abych nemusel mit flasku s kyslikem.
Nakonec na to nejak ani nedoslo...nicmene ted o covidu jsem docela rad,
ze tam v ty dilne stoji.

RV