OT: stredni vlny

d.petr d.petr na post.cz
Neděle Leden 2 09:48:49 CET 2022

Videa poslaná do konference jsem viděl, ale "být u toho" je přeci jen
něco jiného, než "vidět to v televizi".
Ale dík aspoň za ta videa.
P.

(První odpověď jsem poslal z jiné mailové adresy. Server konference mne
upozornil a poslal odkaz pro zrušení zprávy, jenže to zrušení požaduje
jakýsi kód, který byl údajně zaslán v upozorňovacím mailu. Nebyl, takže
zprávu nemohu smazat, možná proto přijde ještě jednou.)