Re: Tlačítka v autě --> Re: OT: stredni vlny

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Leden 1 22:00:00 CET 2022

Zdravim,

jasnezejo!
kolikrat jsem uz takto psal, dokonce jsem mobil drzel jenom v rukach a ani volant jsem nedrzel.
Dokonce ani policajti koukali a nic nerikali, jak sli kolem mne na parkovisti

:-D

ale vazneji: jinak celkove ovladani veci v aute mi prijde 'podivne'.
u zjenom autoradia: kdysi byly dve kolecka: ladeni a hlasitost.
ladeni casem zmizelo - nahradily ho dve tlacitka - ladeni nahoru a dolu.
a vsechny se daly lehce nahmatat a rozlisit hmatem, bez potreby koukani (vcetne pameti a prepinani pasem).
v dalsim aute uz ty tlacitka byly hmatem malo nerozlisitelne a jeste promychane, vypinac je nekde uprostred,
hned vedle prepinani pasma a clovek se musi dostavat k nim pres hlasitost.
takze kdyz jedu mimo 'znamou' oblast, tak misto ladeni stlumim, nebo pridam hlasitost, nebo nekdy prepnu pasmo
(hlavne, kdyz je silnice hrbolatejsi - treba to parkoviste D1: hopsabahn)

ty dotekove nemam rad, staci, kdyz pred obrazovkou prejdu rukou, uz snima, ze neco chci a najednou zacne neco zapinat, vypinat, spoustet, ...

:)

  Sam