test TB

d.petr d.petr na post.cz
Sobota Leden 1 18:41:22 CET 2022

Pavel Hudeček napsal(a) dne 01. 01. 22 v 14:03:
> Teď se ještě naučit mačkat "odpovědět do konference"
> Nebo se dá někde přenastavit, aby na obojí bylo jedno tlačítko, či se
> prohodily?
> Vzpomínám si, že se to tu před nějakou dobou řešilo.
>
> PH

Mně pomohlo, jak jsem psal v
https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2021-April/537327.html ,
v about:config nastavit "mail.override_list_reply_to" na "false".

V Seamonkey mám jen jedno tlačítko, které má defaultní funkci (původně
odpovědět odesílateli) a klik do určité oblasti tlačítka vyvolá výběr
odesílatel/konference. Zmíněná změna parametru přinutí odpovědět vždy do
konference, ať už defaultně, nebo při jakékoliv volbě; prostě vyplní
vždy adresu konference (přišel-li mail z konference, samozřejmě :-) ).

Má TB má taky nějaké "about:config"?
--
P.