OT: stredni vlny

Sobota Leden 1 18:02:32 CET 2022

S videem jsem si začal hrát nedávno, nainstaloval jsem si kdenlive a
sice je to takový jednoduchý editor a moc toho neumí, ale mě to stačí.
Pokud chci se zvukem dělat nějaké psí kusy (přítelkyně si natáčela
cvičení či kunk tak, že dala mobil na druhý konec místnosti než odkud
mluvila a pak chtěla, aby tomu bylo rozumnět), v kdenlive odseparuju od
videa zvuk, upravím v audacity a dám na časovou osu zpět. Jen je ten
zvuk pak o 20 ms posunutý, musím z něj v audacity prvních 20 ms
ustřihnout. Když chci v kdenlive titulky, normálně si je napíšu na
průhledné pozadí a na časovou osu vložím, kam chci. Doporučuju.

Anděl