RE: Tlačítka v autě --> Re: OT: stredni vlny

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Sobota Leden 1 15:46:18 CET 2022

Mně to připadá jako jakási bezradnost, co vlastně s tím :-) Před dvaceti lety jsem měl v autě na dosah ruky točítko zoomu vestavěné navigace, fungovalo jasně, jednoznačně a bez výhrad. Inovacemi se to změnilo na šimrací destičku která už měla své vrtochy a zoomovat se mohlo jen dvěma prsty najednou, což už vyžadovalo jisté soustředění. Teď tam mám matlací display na který se musím pořád dívat když s tím něco dělám a vestavěnou navigaci jsem tudíž přestal definitivně používat, mám na skle přilípnutý mobil s Waze. Sice má menší display a v tunelu přestává vědět kde je, ale pořád je lepší než ta vestavěná navigace. A myslím, že nejsem sám a myslím, že to není jediný systém v autě, který se chová divně. Třeba by pro někoho byl dobrý podnikatelský záměr začít psát neoriginální firmware do auta, který by tyhle hlouposti aspoň částečně odboural :-)

Aleš Procháska