OT: stredni vlny

Sobota Leden 1 13:51:57 CET 2022

Jako taky mě to napadlo, ale zabral jsem se do něčeho jiného (tuning té
vykopávky) a pak jsem poslouchal, jak mi to pěkně hraje... navíc jsem
nevěděl, jestli to vypínaj přesně o půlnoci a byl jsem línej si to zjistit;
taky jsem si říkal, že jestli to vypínali, tak někdy během dne, protože
komu by se chtělo o půlnoci na silvestra do práce jen proto, aby tam
cvaknul vypínačem :-)

Vlastně jediné rádio, na kterém jsem někdy AM poslouchal, je to v autě,
resp. jen na chvíli a ze zvědavosti, jestli tam jde něco naladit. Takže
bych musel do auta... Teď jsem teda zkoušel tu plastovou Toshibu a původní
ladění tam funguje i AM rozsahy to jsou.

No, asi jsem prošvihnul historický okamžik, poslouchat stanici ve chvíli
vypnutí vysílače :-)

Pavel Kadečka.