OT - muj covid

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Sobota Leden 1 11:54:21 CET 2022

ok2mtm napsal(a):

> Mám dojem, že když si dám na pusu náhubek, tak se mi rýma co mám jinak
> celý rok zhorší, ale exaktní zápisky jsem si nedělal. Co vím určitě,
> že potom podstatně víc funím do schodů.

Je mi dost nepříjemné to po nemoci nosit. Agresivní pálivý pocit. Ještě
asi oživím polomasku, přes tu se mi dýchalo luxusně, ani jsem nevěděl že
ji mám..

> A teď zpět k tomu oxymetru – je prvním prstu to ukázalo 80%, tak se na
> mě sestra dívala tam nějak divně, jestli nezačínám být jak šmoula
> trošku modrej. A ono ne. Tak jsem to dali na druhej prst, a hele 87%,
> a na třetím prstu už to ukázalo 95%, takže asi OK. Další prst, i když
> na ruce byl, a případně mám i druhou ruku, jsme nezkoušeli, taky by se
> mohlo stát, že to bude přes 100%, a nevím co by potom se mnou udělali.

Chyba výpočtu. Nejvíc mi ukazuje na palci, když projedu všechny prsty,
tak 96-99. Ale po čase začou hodnoty lítat i tak, asi jak je zmáčknutý.

JL.