OT: stredni vlny

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Sobota Leden 1 11:10:47 CET 2022

Tak v i30 ještě pořád má to chcípání a tahání svoje HW tlačítka. Ale i
tak je to otravné.
V základní výbavě zase nejsou ty příjemné funkce. Třeba vyhřívání volantu.
Já chápu, že absolutní konfigurace není možná a že se funkce musí
sdružovat do nějakých paketů.
Ale proč sakra, když něco vypnu, tak to nemůže zůstat vypnutý...

H.