OT Kearny Fallout Meter

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Únor 28 23:35:49 CET 2022

Cejchovat se dá i podle asfaltek, resp. podkladu. Jámy s 1uSv/h mám přes údolí.

https://map.safecast.org/?y=49.546&x=16.0392&z=15&l=0&m=0
pg
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: ahorna na seznam.cz
Datum: 28.02.2022 22:36
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: Re: Re: OT Kearny Fallout Meter

IT-65 není moc citlivý, má malou snímací plochu. O R/h rozsahu ani nemluvím, taky je otázkou, jakou má spolehlivost, někdo někdy někde poukazoval na možnou nízkou životnost elektrometrické elektronky. Věřím, že DC-3E-83 (modernizované provedení používají hasiči) by něco ukázal. Konkrétní hodnoty povrchového zamoření se dají najít přes SÚJB nebo SÚRO.
AH