[OT] Tepelne cerpadlo vzduch-vzduch

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Únor 28 13:10:44 CET 2022

dobry den
mam levnou klimatizaci Midea pouze na topeni v zime.
Venkovni jednotka je na severni strane ,aby moc nerusila.
Vnitrni jednotka je u stropu a to neni dobre.Aby dobre fungovala musim
honit vzduch na druhe strane mistnosti stropnim ventilatorem, jinak je
rozdil teplot mezi nohama a hlavou i 4 stupne.
V prilozene tabulce je spotreba v kolonce "Klima" a za nim "rozdil".
Kdyz venku mrzlo tak jsem spis topil drevem ,ale to je par dni za zimu.
Tyka se to jenom dne - mam to v dilne.Jak by se to projevilo kdybych
topil i v noci nevim.
Protoze by mistnost zase tolik nevystydla.
Rano podle pocasi je teplota mezi 12 - 13 stupni.
Vyhoda je ze se mistnost ohreje do 10 minut.Zase ale prekvapilo ,ze
teplota po vypnuti klesa dost rychle.
Mistnost je v nezateplene roubence a ma asi 30m2.
fanda