Re: OT: Javascript a obrázek

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pondělí Únor 28 07:52:09 CET 2022

Jestli jsem to dobře pochopil, tak je potřeba provést akci až v okamžiku načtení obrázku.
Tak se zavěsit na událost onload toho obrázku a v ní provést ten přepočet.

Martin L

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Martin Záruba (swz na volny.cz)
Datum: 28/02/2022 07:44
Příjemce: Martin Zaruba (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: OT: Javascript a obrázek

Mám javascript, ve kterém se načítá velký obrázek a přes něj se pak
dávají na různá místa další. Jenže neznám předem velikost toho hlavního,
protože se mění podle zadání. Takže zjistím jeho rozměry a podle toho
upravím velikost a umístění těch malých. Ten přepočet se spustí se
zpožděním Jenže někdy se stane, že ten velký se nestihne načíst a
přepočet je nesmyslný. Samozřejmě můžu prodloužit prodlevu, za kterou se
spustí přepočet, ale já bych potřeboval vědět, zda je již ten velký
načtený. Nemohu ale přijít na to, kde tuto informaci získat.

--

Martin Záruba