Ulozna vostina na sroubovaky

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Únor 28 05:56:02 CET 2022

u tech co nerozeznam mam barevny navleky po celem tele mimo hrotu.
oznaceni na rukojeti zmizi za chvili na kazdem.
nejsou to navleky, jen je mam omotańy papirovou maskovaci paskou a
pocmarany barevnou lihovkou. je to napohled fujtajbl, ale sakra funkcni
:-) buzirka na tom tele proste nedrzi a protaci se. jinak mam zakladni
sadu onehda od IRAZOLA, kde jsou PH0,1,2 a 2x placatej 3 a 4mm,
celorovny. musel jsem dokoupit jeste 2 a 2,5 placatej na jemny konektory
a to je vsechno. mam je pres 20 let, nikdy jsem kvaitni sroubovak
brousit nemusel a to na ne jen nekoukam. ostatni mikro a maxi uz jen v
bitech.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65