Ulozna vostina na sroubovaky

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Únor 27 22:48:38 CET 2022

On Sun, 27 Feb 2022, Petr Labaj wrote:

> Už je to druhý post, který píše o šroubovácích hrotem vzhůru.
> Ale to přece původní tazatel nenapsal.
> Napsal, že je chce mít nastojato. To je celkem rozumné.
> Podle mě není padlý na hlavu, takže je bude mít rukojetmi nahoru.
> Nakonec kdyby byly nahoru špicí, tak by se přece děsně blbě tahaly ven.

No uprimne, chci je dat hrotama nahoru :-) Ale neni to servisni kufrik,
sroubovaku mam vsehochut a z rukojeti neni poznat co je to za typ,
takze chci videt ktery beru a ne vytahovat jeden po druhem a zjistovat
ktery je ten spravny. A nabrousene je taky nemam. Mozna to prehodnotim
a dam je naplacato, ale pak nebudu videt na spodni vrstvy.