Elektrocentrala

Neděle Únor 27 09:42:24 CET 2022

jak čtu o tom silikonu - silikonu opravdu nevadí líh? Proč se ptám...
teď si budu dávat dohromady tepelné čerpadlo pro přitápění ve skleníku.
Na bazoši jsem koupil malý mrazáček Calex z roku 89 (takže asi ještě s
poctivým freonem) a protože výparník je horní stěna vnitřního prostoru,
aspoň to tam nejvíc chladí, chci tam silikonem na lepení akvárií na 1 cm
vysokou housenku přilepit sklo. Do prostoru pod sklo povedou dvě
silikonové hadičky. Zatím mám odzkoušené, že na té desce ten silikon
drží úžasně a na silikonové hadičce taky. Pak chci zemním vrtákem udělat
aspoň 4 díry hluboké 150 cm a posvařovat z PEx trubky 4 smyčky jako
zemní kolektor. Do mrazáku dám jako expanzku plastovou pixlu na
potraviny, vypadá že to víčko po zaklapnutí docela těsní a do toho dám
ponorné akvaristické čerpadlo.

A teď ten problém. Naplním to Grofrostem, co mi zbyl z instalace TČ a
budu čekat, jestli se něco z těch materiálů nezačne rozpadat. Právě u
toho silikonu nevím.

Anděl