Re: Je tohle účinné?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Únor 27 00:28:52 CET 2022

Tak u mě normáně funguje na Chromu i Edge, s prvním má počítač zabráno
30% CPU, s druhým o kousek víc.

A tady to mezitím podrobněji rozebrali:
https://www.idnes.cz/technet/software/A220226_200750_software_nyv
takže bezpečné, ale velká účinnost se očekávat nedá. Teda jak se to
vezme, když rusáci kvůli tomu odstřihli ČR, tak se k jejich "pravdám"
nedostane ani hloupější část jejich zdejších příznivců, tedy skoro
všichni:-)

PH

> Ten skript je poměrně marnej.
> Jsou tam nejen .ru domény, ale i některé CZ a SK
> Hlavně je jich většina už teď "za cenzurou".
> Skript havaruje na jejich nedostupnosti. Tedy v mém alternativním
> browseru.

>>> 1. Může to reálně a dlouhodobě fungovat?