Elektrocentrala

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Únor 26 22:57:14 CET 2022

Moje kamna vypadaj cca takto, jen teda místo zelené je asi černá:
http://www.starakamna.cz/musgraves-original-m4.htm

Takže TV s ohněm sice ne, ale jednobarevný teda nejsou:-)

I když ta TV se taky udělat dá. Ale musí se opatrně. Pokud se naloží
koksem a pak se zapne "dolní TV", výkon dosáhne nečekaně vysokých
hodnot. Vyzkoušeno, při -25 stupních jsem jako malej zatopil tak, že
musely bejt hodně dlouho všechny okna otevřený:-)

PH