Elektrocentrala

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Únor 26 22:30:43 CET 2022

Krbová = trochu designu a okénko na plápolající oheň
kamna = kompaktní samostatně stojící spotřebič
vložka = spotřebič určený pro vestavbu, uzavřený

Já mám krbovou vložku, takže jí nikam neodnesu. Stojí si v rohu
místnosti, má komín, nahoře je "zděná" nástavba a tak.

Normální kamna jsou předpokládám jednobarevná, smaltovaná. A nemají
skleněné okénko do ohně (nefungují jako "televize")

Pak je tu ještě pravý krb. Tam je oheň otevřený a komín obrovský a tak.

Jo a na druhém konci stojí kotel. Ten si hraje na účinnosti a tak, ale
nedělá si starosti se vzhledem. Něco jako zadní stěna ho netrápí, dvířka
litinová, nemá cenu natírat, boky se přejedou štětkou a tak.

Při pálení lepeného nábytku (nebo dřevotřísky) pozor na to, že je to
"nevoňavé". Dá se to provozovat v kotelně, mimo obytnou část domu.