historie - LSD2000

Sobota Únor 26 21:16:42 CET 2022

Dobrý den,

tak mě napadlo napsat do gůglu LSD2000, jestli tenhle návrhový systém
ještě žije. Protože jsem viděl, jak na něm kamarád před x lety něco kreslil.

http://www.lsd2000.cz/lsd5/cp1250_5/history.htm

Dočetl jsem se, že předchůdcem tohoto byly programy SAUNAPC a Sanops.
Oba jsem používal a přesně jak se tam píše, Orcad na schema a Sanops na
tišťák. Netušil jsem, že LSD2000 je pokračováním tohoto systému. Pak
jsem přešel na Formicu, nejdřív 4.1 dosovskou a teď mám tu současnou.
Poslední verze stránky LSD2000 je z roku 2000, takže nejspíš se v malém
Česku dva návrhové systémy neuživily.

Anděl