Re: Je tohle účinné?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Únor 26 21:08:25 CET 2022

Zdravim,

omlouvam se, ale toto mi prijde z vasi strany hodne neseriozny pristup!
cekal jsem, ze po otevreni linku najdu neco jako popis, co presne se bude dit, kdyz kliknu na nejaky dalsi odkaz.
a ne ze hned AUTOMATICKY se muj stroj zapoji do nejakeho utoku!

to je tak tezke na to upozornit v prispevku?
takze z me strany:

VAROVANI!
pokud na link kliknete, tak (podle textu na strance) se z vaseho prohlizece zacne generovat mnozstvi requestu na ruzne .ru domeny.

PS:
jsem to hned zastavil, ani jsem nesledoval, jestli k tomu opravdu dochazi.
ted radsi se rebootuju a zkontroluji, jestli neco nezustalo viset ...

tolik k te technicke strance veci.

  Sam