Elektrocentrala

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Sobota Únor 26 15:20:05 CET 2022

Mám u zákazníka
KIPOR KDE19STA3, asi už se nedělá, ale je tam minámlně takových 15let...
Je tam udělaná automatika jakmile vypne
elektřina najede to asi do 3minut... Na to jak se o ní stará, teda spíš
nestará tak stále funguje.... Táhne celou firmu, kde
je kotel a hlavně počítače a nikdy s ní nebyl problém......
Je to hezké když celé město je potmě a on jede dál......

Zdeněk Aster