Elektrocentrala

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Sobota Únor 26 13:49:05 CET 2022

Dobrý den,
Mám tohle
http://www.imatech.cz/elektrocentraly-generatory/54-dieselova-elektrocentral
a-gd4ss-3-6000-ebwz-up-.html
Koupenou v Německu, vyšla podstatně levněji. Jak teď nevím.
Teď jak foukalo, tak bydlím v krušných horách (Nejdek) a kousek nad domem
praskaly betonové sloupy 22kV. Takže bez elektriky cca 2,5 dne. Byla to
záchrana. Spotřebiče strategicky rozházeno mezi fáze. V pohodě, jednou se
vyhodil jistič z důvodu toho, že jme zapomněli, že jedeme na agregát a
zapnulo se toho najednou opravdu hodně.
K přepínání mezi ČEZ - elektrocentrála -
https://www.aliexpress.com/item/32966730301.html?af=3964278_1&cv=38908678&cn
=42r7wwigx5erfokg4fatz2m0jp72679l&dp=v5_42r7wwigx5erfokg4fatz2m0jp72679l&utm
_source=epn&utm_medium=cpa&utm_campaign=3964278_1&utm_content=38908678&produ
ct_id=32966730301&afref=https%3A%2F%2Falipromo.com%2Fredirect%2Fcpa%2Fo%2Fqc
7rcguvlu37f2nypkl7r01i5e4mzx7a%2F&aff_fcid=77e93f7892bc4502b6d8fe2631715479-
1645879193248-07625-_bWv3TGy&tt=API&aff_fsk=_bWv3TGy&aff_platform=api-new-li
nk-generate&sk=_bWv3TGy&aff_trace_key=77e93f7892bc4502b6d8fe2631715479-16458
79193248-07625-_bWv3TGy&terminal_id=4c61a6640857425ea3ddbf821fdbcdaf&afSmart
Redirect=n

Trochu dobastleno ke spínací skříňce startování a chcípání elektrocentrály,
startuje 2 min po ztrátě napájení, 30s po nastartování přepojuje napájení
baráku na napájení, po obnovení dodávky elektroniky čeká 1 minutu, pak čeká
na zasynchronizování fází mezi ČEZem a elektrocentrálou. (elektrocentrála má
o něco málo větší frekvenci, cca 50.2Hz) Nejpozději do 2 minut je
zasynchronizováno a přepíná se na ČEZ. Pak ještě minutu čeká, aby se
dochladilo a elektrocentrála se vypne. Absolutně autonomní provoz. Spotřeba
docela malá, až mě to překvapilo. Mám to ve sklepě, výfuk veden pod stropem
v nerez trubce v délce cca 8m do komínu. Celkově spokojenost.
Míra