Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Únor 26 11:55:26 CET 2022

Problém jsem nevyřešil, ale lze jej obejít pomocí QSettings. Funguje to
tak, že v příkazové řádce použijeme
./gerb vrstva-Edge-Cuts.gbr -w
což zapíše rozměry vrstvy do QtGerb.conf (a vygeneruje poměrně zbytečný
obrázek). Dále pak už stejně jako dřív a rozměry se načtou z toho
QtGerb.conf, takže zůstávají stejné. Viz příloha.

Dejte vědět až to bude něco dělat. Také bych to zkusil, ale jsem vůči
tomu značně skeptický. I když to rozlišení vypadá dobře, je otázka jaký
bude kontrast a hlavně ten displej bude dost tlustý, takže se to bude
rozostřovat. Bude to chtít bodový zdroj UV, ale stejně  ...
Je v tom moc neznámých.

Mrazík