Elektrocentrala

AZe aze na seznam.cz
Sobota Únor 26 11:13:45 CET 2022

Mají tepelné čerpadlo, 3 fáze, příkon cca 3,5kW, vše na elektriku. Řeším jen
technické problémy, co, kdy kde kdo a jak nemá smysl.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Tomáš Koželuh
Sent: Saturday, February 26, 2022 10:52 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Elektrocentrala

Teď je otázka, na co přesně to má být? Pokud jim jednou za rok na půl dne po
vichřici vypadne elektrika, tak to nemá moc smysl. Respektive pokud topí
plynem, tak v tu chvíli stačí napájet čerpadlo a případně ledničku, na to
není potřeba tak naddimenzovaná elektrocentrála. Pokud to má být na delší
provoz kvůli blackoutům, tak s tím bych ještě pár let počkal, nemyslím si,
že v nejbližších dvou letech bezprostředně hrozí. Pokud to má být reakce na
Ukrajinu, tak v té době bude nedostatek paliva a jak psali ostatní, to
palivo je potřeba protáčet, aby nedegradovalo, takže centrála pojede
maximálně pár dní a pak stejně bude tma a zima.
Jestli to má být jakási příprava na výpadek a učení z domu, tak to stejně
nedopadne, protože ISP ta šťáva v UPS dojde dřív, pokud je vůbec na
aktivních prvcích cestou bude mít. O něco později vypadnou BTS, jediná
možnost je platit si drahý Starlink, pokud ty satelity zrovna neshoří v
atmosféře.
Prostě si myslím, že je na delší diskuzi, než vůbec bude možné určit, která
elektrocentrála bude mít význam.