Elektrocentrala

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Únor 26 10:18:30 CET 2022

Já bych tedy začal statistikou, jak často a na jak dlouho u nich
vypadává elektrika?
Já jsem naštěstí v oblasti, kde je to tak jednou do roka na dvě až čtyři
hodiny, takže pro mne to jsou vyhozené peníze.

Pak je otázka, jestli je schopná se dcera starat o naftu? Protože jak
známo, nafta bere vodu ze vzduchu a tak je potřeba jí občas filtrovat a
občas už je konec životnosti a naftu je nutné spotřebovat (pokud jí
nedokáže podruhé rafinovat).

Z toho by mohlo totiž dojít ke změně jednoho požadavku na benzín, kterej
je alespoň částečně schopná točit v sekačce na trávu.