Rozmery telefonniho automatu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Únor 25 18:40:21 CET 2022

O2 se přestěhovalo ze Žižkova na Brumlovku, a když ještě byli na Žižkově budovali tam malé muzeum (s funkční P51 atd.), kde takových exponátů byly mraky a říkali, že to na tu Brumlovku přestěhují a zpřístupní. Nevím jestli už je to přístupné, ale tam by se nepochybně tenhle přístroj našel.

Jakub Šerých