Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
Pátek Únor 25 17:30:49 CET 2022


Nejak jsem to chvili nesledoval, ten displej mate a uz jste ho nejak 
rozsvitil nebo je to zatim priprava?
Co na displeji degraduje vlivem UV by me taky zajimalo, ono to muze 
vadit i polarizacnim foliim, pak by byly asi lepsi tmave nevyuzite 
plochy aby to chranilo horni folii. Jestli to vadi krystalum, neni treba 
jedno jestli to pere  do srovnanych nebo nesrovnanych?

Dne 25.02.2022 v 17:24 Petr Labaj napsal(a):
> Je to skvělé.
> Už jsem to přeložil i na tom maličkém OrangePi (předtím jsem si s tím 
> hrál na PC).
> Chudinka deska se pěkně zapotila, kolik balíků tam bylo třeba 
> doinstalovat. Ale zvládla to.
> Zpracování běžné malé desky trvá do 1 sekundy, takže bezva.
>
> Mám tam poslední věc k dořešení, a to je absolutní pozicování výsledku.
> Zatím to udělá ořez na minimální velikost + zvolenou šířku okraje.
> U osvitu fotoresistu je to OK, tam je součástí gerberu i obvod desky.
> Ale u osvitu masky ten obvod už nemám.
> Ono to asi půjde (zatím jsem to nezkoumal).
> Ale i kdyby nešlo, tak prostě do gerberu pro masku taky přidám vrstvu 
> Dimension.
> Absolutně to potřebuju, protože deska bude nasazena na trny, které 
> zajistí soulad
> mezi mědí, maskou a vrtáním.
>
> Potenciálně by to vadilo při případném osvitu pro popis desky, tam 
> Dimension
> asi přidat nebude vhodné (mohlo by to udělat bílou konturu kolem 
> obrysu a děr).
> Ale popisy stejně asi spíš budu dělat laserem. Vypadá to docela dobře 
> a je to rychlé.
> Jen je popis černý a ne bílý.
>
> Původně jsem pouštěl ten Váš export na celý definovaný rozměr 
> obrazovky, ale pak
> jsem udělal to generování dat pro okraj (nevyužitá část displeje) až 
> při zobrazení,
> aby se dalo zvolit bud průhledné nebo tmavé.
> Zatím nevím, co bude pro životnost displeje lepší, ale předpokládám, 
> že asi průhledné.
>
> Velký dík.
> PL
>
> **********************
>
> Dne 25.2.2022 v 9:13 Miroslav Mraz napsal(a):
>> Hlavně že vám to pomohlo. Tu největší práci udělal ten týpek, co 
>> napsal obal libgerbv pro Qt. Zase tak moc práce to nebylo, za den 
>> hotovo. Někdy je lepší napsat si nástroj sám než studovat jak ohnout 
>> stávající nástroje tak, aby to dělalo co chci. Chce to jen umět 
>> trochu programovat. A díky za opensource. Není sice dokonalé, ale umí 
>> posloužit.
>>
>> Mrazík
>>
>> Dne 25. 02. 22 v 1:11 Petr Labaj napsal(a):
>>> No to je prostě paráda ! :-) :-)
>>> Moc děkuji.
>>>
>>> Nevím, jak jste to dokázal, to budu muset teprve nastudovat.
>>> Ale to libgerbv Vás evidentně poslouchá na slovo.
>>> Takže offset 0 je opravdu offset 0.
>>> A i ta transformace do 2-barevné grafiky dopadla dobře.
>>> Líp, než to fungovalo když se udělal napřed export do vícebarevné s 
>>> následnou redukcí počtu barev.
>>> A protože ten QPainter umí dokonce i BMP (což jste tam pěkně 
>>> předchystal), tak se to dá poslat rovnou do cílového formátu.
>>> Prostě super.
>>> Navíc s možností malých děr.
>>>
>>> Takže ještě jednou velký dík. :-)
>>>
>>> PL
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list