Re: HDMI - uživatelské rozlišení, výstup bitmapových grafických dat

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Únor 25 09:13:07 CET 2022


Hlavně že vám to pomohlo. Tu největší práci udělal ten týpek, co napsal 
obal libgerbv pro Qt. Zase tak moc práce to nebylo, za den hotovo. Někdy 
je lepší napsat si nástroj sám než studovat jak ohnout stávající 
nástroje tak, aby to dělalo co chci. Chce to jen umět trochu 
programovat. A díky za opensource. Není sice dokonalé, ale umí posloužit.

Mrazík

Dne 25. 02. 22 v 1:11 Petr Labaj napsal(a):
> No to je prostě paráda ! :-) :-)
> Moc děkuji.
> 
> Nevím, jak jste to dokázal, to budu muset teprve nastudovat.
> Ale to libgerbv Vás evidentně poslouchá na slovo.
> Takže offset 0 je opravdu offset 0.
> A i ta transformace do 2-barevné grafiky dopadla dobře.
> Líp, než to fungovalo když se udělal napřed export do vícebarevné s 
> následnou redukcí počtu barev.
> A protože ten QPainter umí dokonce i BMP (což jste tam pěkně 
> předchystal), tak se to dá poslat rovnou do cílového formátu.
> Prostě super.
> Navíc s možností malých děr.
> 
> Takže ještě jednou velký dík. :-)
> 
> PL
> 


Další informace o konferenci Hw-list