Re: OT jaderný tok do evropy z Ukrajiny

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Únor 25 01:10:35 CET 2022

Moc s tím neblbněte, aby vás nesložil ten nenadálý příjem jodu, už
nejste nejmladší a tělo to nemusí rozdejchat. Ani vitamín C ne
sedoporučuje pro starší najednou brát velké dávky bez přípravy. Tělo si
musí zvykat postupně.

Hlavně klid - děje se tam přesně to co západ měl (Minské smlouvy) a
nechtěl udělat, protože to tak kolonizátorům vyhovovalo. I přes řvaní
novinářských hyen a prodaných politiků nedojde k ničemu špatnému jak pro
nás, tak ani pro ukrajince, jde tu jen o ducha fašouna Bandery, který se
tam rozmohl s podporou Nulandové, Německa a Polska. Jen politikové nám
budou škodit pro zájmy někoho jiného, takže díky nim zdraží primární
surovina - plyn, který budou z Ruska za draho vozit americké tankery,
místo aby to šlo zalevno trubkama. Dokud Rus prodává titan do USA, tak
se ničeho zlého nemusíte obávat! A spustil to Scholz, toho si
zapamatujte, bude v dějepise za 50 let, ten za to může.
https://paralelne.cz/2022/02/24/americane-zasobuji-evropu-plynem-z-ruska-firma-tankuje-zkapalneny-plyn-tam-kde-zacina-nord-stream-2/

A paralelu s Hitlerem v tom opravdu nehledejte, hledejte paralelu s
Kosovem... A co v tom zmatku dělá čína, víte, nebo to média ignorují?
USA přichází o roli světového četníka a WW3, Great reset s Green Dealem
vypadá že vezmou za své a bude zase klid.

Doporučuji se i nadále věnovat vašim oblíbeným činnostem a nepodléhat
panice.