Re: OT jaderný tok do evropy z Ukrajiny

Čtvrtek Únor 24 19:47:08 CET 2022

My s nima nesousedíme, zato Rumunsko, Maďarsko, Slovensko, Polsko... co
udělá Putin, když někdo z nich bude Ukrajině pomáhat a to ani nemusí
vojensky, těžko říct.

NATO je pakt, který se zavazuje přijít na pomoc kterémukoliv členovi. Jedna
zbloudilá raketa dopadne přes hranice Ukrajiny na území některého člena
NATO, způsobí škody, mrtvé... a na diplomatická jednání už je pozdě.

P.K.

čt 24. 2. 2022 v 19:40 odesílatel Jaroslav Buchta <