Re: Externí klávesnice "jako z notasu"

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 24 11:12:38 CET 2022

Někteří pamatují i klávesnice mající caps shift a symbol shift*, navíc
bez externí bedýnky s počítačem:-)
Ale numlock by měl prostě zůstat pořád zaplej. Vůbec by mi nevadilo,
kdyby moje klávesnice neměla klávesu NumLock a byl by allways-on.

*zrovna tenhle koncept mi přišel o dost lepší, než jak to funguje teď.
ha - objevil jsem:
How to Create a Custom Keyboard Layout on Windows (makeuseof.com)
<https://www.makeuseof.com/tag/create-custom-keyboard-layout-windows/>
takže by mohlo jít vzít třeba českou qwerty a udělat do ní, že po dobu
držení alt se z ní stane US, nebo naopak.

PH