OT Re: pendlovky bez hodin

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Únor 23 14:59:11 CET 2022

no ono i ta videa k tem skladbam jsou peklo...

jinak nemohl jsem to video najit, kde je mu videt hodne pod ruce az ted
na me vyskocilo:
whttps://www.youtube.com/watch?v=brRarSqCgTM

on to rika nekde v nejakem rozhovoru, ze je hroznej problem s nejakyma
dohravkama a editacema aby to bylo autenticke...nehraje to z zadneho
pccka...a ty zvuky se generuji z pomerne malo zdroju a ovlivnuji se
navzajem...svym zpusobem je to fakt fascinujici az to je hudebne uplne
mimo me

RV